مجموعه آموزش زبان انگليسي Special English

صفحه اصلی انجمن ها انجمن متفرقه فروش و خرید مجموعه آموزش زبان انگليسي Special English

  • این موضوع 0 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 14 سال، 7 ماه پیش بدست bazar به‌روزرسانی شده است.
در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #2630
    bazar
    مشارکت کننده

    اين مجموعه ختم کلام زبان انگليسي براي همه کساني است که مي خواهند يکبار براي هميشه مشکل زبان انگليسي را از سرراه خود و خانواده خود بردارند. اسپشل انگليش روشي است جهاني که در حال حاضر ميليونها نفر در سراسر جهان از طريق آن زبان انگليسي را به طور موثر ياد مي گيرند.

    especial_english.jpg

    با “اسپشل انگليش” بدون نياز به يادگيري لغات نامحدود ، با حداقل بانک لغات 1500 تايي به توانايي مکالمه و درک گفتگوهاي انگليسي در کمتر از دو هفته دست يابيد.علاقه مندان جهت دريافت اين محصول مي توانند به ادامه اين مطلب توجه کنند .ابتدا جهت روشن شدن اذهان در اين خصوص مقدمه اي را ذکر مي کنيم:

    فکر مي کنيد ما انسان ها براي انجام مکالمات روزمره ، صحبت با اعضاي خانواده و دوستان و نيز براي گفتگوهاي اجتماعي از چه تعداد لغات استفاده مي کنيم!؟ پانصد تا ، پنج هزارتا يا پنجاه هزارتا !؟

    جواب اين سوال با يک نمونه برداري آماري از مکالمات روزمره و ديالوگ هاي راديو و تلويزيون و فيلم هاي سينمايي به خوبي مشخص مي شود. و نتيجه اي که از اين مطالعه بدست مي آيد همه ما را حيرت زده مي کند! جواب اين بررسي روي بيش از چهل سال متن منتشره و گفتگوهاي پخش شده از راديو تلويزيون و رسانه هاي آمريکا عدد 1500 کلمه را براي فهم بيش از 90 درصد ديالوگ ها و مکالمات بدست داده است !!

    خوب روي اين مساله دقت کنيد:” فقط 1500 کلمه کافي است تا شما بتوانيد 90 درصد مکالمات بين دو گوينده انگليسي زبان را درک کنيد!؟” پس سوال اين است که چرا بسياري از ما که در دوره دبيرستان تا سقف سه هزارلغت را مي آموزيم و در دانشگاه اين سقف به ميزان پنج هزارتاي تافل مي رسد هنوز از فهم مکالمه ساده فيلم هاي انگليسي عاجزيم و وقتي مي خواهيم صحبت کنيم دچار عجز مي شويم !؟

    پاسخ اين سوال در ناتواني بخشي از ذهن ما در بکارگيري همين 1500 کلمه براي ساختن مفاهيم و معاني کليدي است. به عبارتي ما فقط لغت ياد گرفته ايم و اين لغات را با معناي فارسي آنها فهميده ايم اما هرگز تلاش نکرده ايم تا لغات انگليسي را در حين بکار بردن و در واقع از طريق مصرف بياموزيم. برعکس براي يادگرفتن لغات زبان مادري خود يعني کلمات فارسي تا توانسته ايم اين لغات را به شکل هاي مختلف به کار برده ايم و اينچنين بوده است که اين واژه ها ملکه ذهن ما شده اند.

    با توجه به بين المللي شدن زبان انگليسي و ضرورت يادگيري آن به عنوان اولين زبان دوم در اکثر کشورهاي دنيا (جهت برقراري ارتباط با انگليسي زبان هاي ديگر کشورها و نيز بهره مندي از بانک اطلاعاتي شبکه جهاني که عمده آن به زبان انگليسي است) بسياري از بنگاه هاي اطلاع رساني و مراکز آموزشي به طورجدي موضوع 1500 واژه اساسي زبان انگليسي را جدي گرفتند و بر اساس آن به توليد برنامه پرداختند.برنامه هاي توليدي بر مبناي اين 1500 واژه کليدي Special English يا انگليسي ويژه نام گرفت که بنگاه خبري آمريکا بيش از چهل سال است که بر اين اساس به طور شبانه روز به توليد برنامه با اين سبک با هدف آموزش زبان انگليسي به نوآموزان انگليسي سراسر جهان پرداخته است. بي بي سي نيز با نامگذاري اين 1500 کلمه اساسي تحت عنوان کلمات پايه اي يا Basic Words به توليد برنامه هاي آموزشي پرداخت و ساليان دراز است که با اين دايره لغات محدود زبان انگليسي را به علاقه مندان آموختن زبان دوم درسراسر جهان مي آموزد.

    اما Special English در قياس با Basic Words داراي چند ويژگي اساسي است:
    1) توليد کننده هاي برنامه هاي اسپشل انگليش اصرار دارند که حتي يک لغت اضافي نيز به اين 1500 واژه اساسي اضافه نکنند. مثلا اگر لازم باشد کلمه جديدي مثل قطار به دايره لغات 1500 تايي اضافه شود فقط در همان درسي که اين کلمه معرفي مي شود از اين واژه جديد استفاده مي گردد و براي معني کردن آن هم از 1500 کلمه کمک گرفته مي شود و مثلا گفته مي شود:” قطار تعدادي چهارچرخ پشت سر هم است که روي يک جاده ريل آهني حرکت مي کنند.” البته دقت کنيد که براي مثال فقط کلمه قطار در اين جمله جديد بود و بقيه جزو 1500 کلمه محسوب مي شدند.

    2) در حالت عادي انسان ها با سرعت 130 تا 160 کلمه دردقيقه صحبت مي کنند. اما در روش اسپشل انگليش سرعت گويش کلمات الزاما روي 90 کلمه در دقيقه ثابت نگه داشته مي شود. به اين ترتيب براي ذهن هاي کند فرصت کافي براي به هم وصل کردن و کشف معناي جملات حاصل مي شود و براي ذهن هاي سريع نيز فرصت لازم براي درک لهجه درست هر کلمه مهيا مي گردد.آرامش حاصل از اين نرخ 90 دقيقه در کلمه سبک اسپشل انگليش باعث مي شود تا قدرت وسرعت يادگيري زبان آموز نيز تا حد زيادي بالا رفته و بانک کلمات 1500 تايي براي او جاندارتر و قدرترمند تر به نظر برسند.

    3) اسپشل در حال حاضر در جهان به سرعت در حال گسترش است. بسياري از کساني که در طول روز با صدها انگليسي زبان درگيرند ، شبها با گوش دادن به برنامه هاي سبک اسپشل در جريان اخبار روز قرار مي گيرند و توان انگليسي خود را تقويت مي کنند. با يک جستجوي ساده کلمه Special English روي اينترنت مي توانيد به صدها هزارسايت اطلاعاتي و مطلب در اين خصوص دست پيدا کنيد.

    4) هر چند روش اسپشل انگليش بر اساس اصل شنيدن استوار است و به دليل محدود و مشخص بودن دايره لغات ، زبان آموز نيازي به مراجعه مکرر به لغتنامه را در خود احساس نمي کند ، اما تجربه ثابت نموده است که ارائه درس ها به صورت تصويري (يعني نمايش واژه ها هنگام خواندن آنها روي مونيتور و صفحه تلويزيون) تاثيري شگرف در يادگيري بسيار سريع تر مکالمه و انتقال مطلب با استفاده از 1500 کلمه بينادي را دارد. به همين خاطر بسياري از شرکت هاي بزرگ ارائه دهنده درس ها به صورت صوتي ، در پکيج ها و آلبوم هاي مستقلي درس هاي تمريني را به صورت تصويري نيز ارائه مي دهند. تجربه ثابت کرده است که فقط با ده ساعت تمرکز روي درس هاي تصويري بازده يادگيري در قياس با شيوه شنيداري پنجاه برابر سريع تر و موثر تر مي باشد. به عبارت ديگر اگر يادگيري قدرت مکالمه به سبک اسپشل انگليش در قياس با روش هاي کلاسيک در يک بيستم زمان ميسر باشد ، همين عدد در روش تصويري به يکصدم زمان کاهش مي يابد. يعني براي اگر براي رسيدن به توان درک مفاهيم و معاني انگليس در روش اسپشل تصويري فقط ده روز( با روزي دو ساعت تمرين ) کفايت مي کند! ناگفته نماند که بسياري از شرکت ها و آژانس هاي خصوصي و غير خصوصي براي تربيت و آماده سازي تيم هاي پشتيبان و همراه در سفرهاي برون مرزي خود از سبک اسپشل انگليش تصويري براي تقويت سريع توان مکالمه و درک و انتقال مطلب آنها استفاده مي کنند.

    گروه نرم افزاري قاصدك در يک اقدام بي نظير اولين مجموعه کامل و بدون رقيب مشابه اسپشل انگلیش را به صورت وي سي دي و قابل پخش روي تمام دستگاههاي پخش وي سي دي ودي وي دي و کامپيوتر به بازار عرضه نموده است. نسخه قبلي اين مجموعه با استقبال بي نظير هزاران زبان آموز در داخل و خارج کشور و صدها آموزشگاه معتبر زبان مواجه شد. اين مجموعه نسخه جديد و کاملي را با موضوعات تمريني تازه و فوق العاده جذاب و گيرا را روانه بازار نموده است. اين مجموعه به شکلي است که خريداران مي توانند با استفاده از آن توانمندي خود را چند هزاربرابر سازند و مي توانند با يکي از کامل ترين و در عين حال راحت ترين و ساده ترين شيوه هاي آموزش زبان انگليسي و درک مطلب و مکالمه در کمترين زمان قابل تصور (کمتر از دو هفته) آشنا شوند.

    قابل ذکر است که استفاده از اين مجموعه براي همه ( از دانش آموزان دبيرستاني گرفته تا فارغ التحصيلان دانشگاهي ) قابل استفاده است و نتيجه استفاده از اين مجموعه مکالمه راحت و مسلط به زبان انگليسي و از همه مهم تر قدرت بيان و ارائه منظور به هر انگليسي زباني در هر نقطه اي از دنيا مي باشد و به راستي در دنيايي که زندگي مي کنيم مگر مهم تر از اين توانايي چيز ديگري هم از يک زبان آموز انتظار مي رود !؟

    به علت تقاضای زیاد خریداران این مجموعه ، متن دروس آموزش مکالمه (که به منظور تقویت قدرت شنیداری قرار دارد) ، توسط متخصصان گروه نرم افزاری قاصدک ، از صوتی به متن تبدیل و به مجموعه اضافه گردید.

    مجموعه شامل :
    1- سي دي تلفظ 1500 کلمه کاربردی مکالمه از مبتدی تا پیشرفته به صورت فارسی – انگلیسی
    2- نه عدد VCD شامل فيلم هاي آموزشي به همراه زيرنويس انگليسي
    3- بیش از 20 تمرین مکالمه صوتی به صورت فارسی – انگلیسی
    4- دو عدد سي دي اورجینال VOA News ، اخبار انگليسي ، برای تقویت قدرت شنیداری ، مبتدي (همراه با متن) و پيشرفته
    5- جزوه آموزشي شامل متن 1500 كلمه كاربردي به صورت فارسي – انگليسي به همراه متن دروس آموزش مکالمه

    قیمت : 20,000 تومان
    posti.gif
در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.
به بالا بروید