فیزیوتراپی و کاردرمانی با متخصصین طب نو

صفحه اصلی انجمن ها پزشکی و سلامت فیزیوتراپی و کاردرمانی با متخصصین طب نو

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #5669
    nikoo2020
    مشارکت کننده

    انجام فیزیوتراپی برای بیماری اسپوندیلیت انکیلوزان

    اسپوندیلیت انکیلوز یک نوع از التهاب مفاصل است که می تواند درد شدید ایجاد کرده و تحرک شما را محدود کند که ممکن است تمایل شما به حرکت و خروج از منزل کمتر شود. در این بیماری به طور تدریجی فاصله مهره های ستون فقرات کمتر شده و تمایل به جوش خوردن باهم پیدا می کنند.

    بی حرکتی شما منشا درد است. شما، به خاطر درد ممکن است دوباره کمتر جا به جا شوید یا ورزش نکنید. اما در این بیماری حرکت نکردن زیان بار تر است. بهترین گزینه در کنار دارو درمانی، انجام فیزیوتراپی در منزل است. انجام حرکات در منزل از درد و مشکلات ناشی از جا به جایی در شهر کاسته و در محیط آرام خانه به خوبی انجام پذیر خواهد بود.

    انجام انواعی از ورزش ها باید بخشی از برنامه درمان شما باشد. فیزیوتراپی یکی از راه هایی است که می توانید بوسیله ی آن فعالیت خود را ادامه دهید. این امر می تواند از سفت شدن مفاصل جلوگیری کند و انعطاف پذیری شما را بهبود بخشد و درد را کاهش دهد.در اینجا برخی از مزایای این روش درمانی همراه با راهنمایی های ورزشی ارائه می شوند که می تواند مشکلات شما را بهبود بخشد. برای آوردن http://tebbeno.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%AE%D8%B4%DB%8C/%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84%5Dفیزیوتراپیست در منزل خوب در تهران تنها به متخصصین طب نو اطمینان کنید.

    تعریف فیزیوتراپی و نقش فیزیوتراپیست برای مبتلایان به اسپوندیلیت انکولیوز

    فیزیوتراپی از طریق تمرینات مناسب، شما را برای مدیریت وضعیت خود راهنمایی می کند. نقش اصلی یک فیزیوتراپیست، فراهم کردن یک برنامه ورزشی مخصوص شماست. این برنامه قدرت، انعطاف پذیری، هماهنگی و تعادل شما را بهبود می بخشد و همچنین نحوه حفظ موقعیت مناسب هنگام انجام فعالیت های روزانه را آموزش می دهند.

    در یک جلسه از مداوا، درمانگر تمرینات مختلفی را که می توانید در خانه انجام دهید به شما آموزش می دهد و کمک می کند تا بیماری خود را مدیریت کنید. جلسات معمولا یک ساعته می باشند. بسته به نوع بیمه، افراد ممکن است از یک بار در هفته تا یک بار در ماه نیاز به انجام فیزیوتراپی در منزل داشته باشند.

    چگونه می توانم بدانم که آیا فرزند من دارای اختلال یادگیری می باشد یا خیر

    هر چه زودتر بتوانید ناتوانی یادگیری را پیدا کنید و درمان کنید، بهتر است. متأسفانه اختلالات یادگیری معمولا تا زمانی که کودک به مدرسه نرفته است شناخته نمی شود. اگر متوجه شوید که فرزند شما دارای اختلال است، با معلم کودک یا ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود در مورد ارزیابی یک ناتوانی یادگیری صحبت کنید. این ارزیابی ممکن است شامل یک معاینه پزشکی، بحث در مورد تاریخچه خانوادگی و آزمایش هوش و تمرین مدرسه باشد. در چنین شرایطی لازم است که انجام کاردرمانی برای کودک هر چه سریع تر آغاز شود و به دلیل داشتن روحیه ی لطیف کودکان پیشنهاد می شود که از انجام کاردرمانی در منزل توسط متخصصین طب نو بهره ببرید.

    ناتوانی یادگیری و درمان با کاردرمانی در منزل طب نو

    شایع ترین درمان برای ناتوانی های یادگیری که به دست کاردرمانگر های مجرب مرکز خدمات پزشکی طب نو انجام می شود، آموزش به صورت کاملا ویژه می باشد. یک معلم یا متخصصان یادگیری ( کاردرمانگر ) می توانند به شما کمک کنند تا مهارت های خود را با استفاده از شناخت نقاط قوت و پیدا کردن راه هایی برای جبران ضعف های خود، به کار ببرید.

    تعلیم دهندگان ممکن است روش های تدریس خاص را امتحان کنند، تغییراتی در کلاس درس ایجاد کنند یا از تکنولوژی هایی استفاده کنند که بتواند نیازهای یادگیری کودک شما را تامین کند. بعضی از کودکان همچنین از معلمین یا درمانگرهای گفتاردرمانی کمک می گیرند.

    برای انجام http://tebbeno.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%AE%D8%B4%DB%8C/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84%5Dکاردرمانی در منزل منطقه 16 تهران میتوانید با طب نو در تماس باشید و از خدمات ما بهره ببرید.

    یک کودک مبتلا به ناتوانی در یادگیری ممکن است با اعتماد به نفس پایین، سرخوردگی و مشکلات دیگر مبارزه کند. متخصصان بهداشت روان می توانند احساسات کودک شما را درک کنند، ابزارهای مقابله ای را ایجاد کنند و روابط سالم ایجاد کنند.

    اگر فرزند شما شرایط دیگری مانند ADHD داشته باشد، نیز نیاز به درمان دارد. برای دریافت این خدمات کاردرمانی در منزل می توانید با مرکز خدمات در منزل طب نو تماس بگیرید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.
به بالا بروید