ساخت کفی کفش طبی

صفحه اصلی انجمن ها پزشکی و سلامت ساخت کفی کفش طبی

  • این موضوع 0 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 5 سال، 3 ماه پیش بدست kimia7 به‌روزرسانی شده است.
در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #5659
    kimia7
    مشارکت کننده

    ساخت کفی کفش
    کفی کفش قسمت داخلی کفش است که کف پا را حمایت می کند. به کفی کفش تخت خواب پا نیز گفته می شود. آنها معمولا به راحتی از کفش در می آیند. بیشتر افراد اغلب کفی های اصلی کفش را با یک جفت کفی های مخصوصی که به صورت جداگانه برای راحتی و حمایت بیشتر پا تهیه کرده اند، جایگزین می کنند.

    کفی کفش به قسمت بالایی کف کفش متصل می شود و اغلب از کیسه های سلولز یا مواد ترکیبی ساخته شده است.

    کفی های ویژه را می توان برای ایجاد کفشی راحت تر، کنترل بو و رطوبت و فشار اضافه کرد. به دلایل مربوط به بیماری ها و مسائل سلامتی، کفی های ارتزی می تواند موقعیت بهتری برای پا ایجاد کرده و از پا حمایت کند.
    00.1.jpg
    تاریخچه کفی کفش
    اولین کفی ها توسط صاحبان مسافرخانه و نه سازندگان کفش ساخته شده است. مسافران اغلب در مورد خستگی و درد پای خود شکایت می کردند، به این ترتیب صاحبان مسافرخانه کفی های کفشی تولید کردند که مسافران در کفش خود قرار دهند و درد پای آن ها کاهش یابد. کفی ها تکه ای ضخیم از موی حیوانات بود و از موی حیوانات ساخته می شد و اصلا شبیه به چیزی که امروز استفاده می کنیم، نبود.

    سازندگان حرفه ای کفش سپس مدلهای مدرن تری از کفی کفش با استفاده از چرم ساختند، اما این کفی ها انعطاف پذیر نبودند. کفی های چرمی ساخته شده کفش ها را سنگین، سفت و ناراحت کننده می کردند.

    کفی کفش ها نیاز به راحتی و سبکی بیشتر داشتند، بنابراین سازندگان کفش چرم را به گرمانرم یا ترموپلاستیک، یک پلیمر پلاستیکی است که حرارت داده شده و به شکل پا قالب بندی شده، تبدیل کردند که راحتی بیشتر و حمایت از قوی پای بیشتری فراهم آوردند.

    کلینیک توانبخشی و ارتوپدفنی حکیم دریافت کنید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.
به بالا بروید