جام حدفی قرعه کشی شد/حضور پرسپولیس در مرحله یک هشتم نها

صفحه اصلی انجمن ها ورزش جام حدفی قرعه کشی شد/حضور پرسپولیس در مرحله یک هشتم نها

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #4149
    Behzad007
    مشارکت کننده

    مراسم قرعه کشی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور بعدازظهر امروز (یکشنبه) در هتل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از برگزاري مراسم قرعه كشي جام حذفي، تيم هاي ليگ برتري حريفان خود را شناختند كه در اين بين تيم هاي پرسپوليس و استقلال تهران در قسمتي از اين جدول قرار گرفتند كه احتمال رويارويي آن‌ها در مرحله نيمه نهايي مسابقات وجود دارد.

    در ابتداي مسابقات، تيم هاي دسته اولي بايد با برنده مسابقاتي كه تيم هاي دسته دومي و قهرمان استان ها در آن قرار دارند، بازي كنند كه برنده آنها به رقابت با 18 تيم ليگ برتري خواهند پرداخت.

    از بين تيم هاي ليگ برتري در يك گروه دو تيم سپاهان و فولاد خوزستان و در گروه ديگر دو تيم داماش گيلان و نفت تهران، بايد در مرحله يك هشتم نهايي با هم‌ بازي كنند.

    پرسپوليس نيز در مرحله يك هشتم نهايي بايد با برنده تيم مس رفسنجان و يكي از تيم هاي دسته دومي بازي كند كه در صورت پيروزي احتمال اين ‌كه در مرحله يك چهارم نهايي با ذوب آهن بازي كند، وجود دارد.
    مسابقات جام حذفي، در دو گروه 52 تيمي برگزار خواهد شد كه بيشتر تيم هاي قدرتمند ليگ برتري از جمله پرسپولیس، استقلال،‌ سپاهان، ذوب آهن، تراكتورسازي و سايپا در يك طرف اين گروه بندي قرار دارند و با اين حال از بين تيم هاي پرسپوليس و استقلال فقط يكي از آن‌ها مي‌تواند در فينال حضور داشته باشد.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.
به بالا بروید