تکذیب به روش ایرانی- اولین نمره منفی در کارنامه کی روش

صفحه اصلی انجمن ها ورزش تکذیب به روش ایرانی- اولین نمره منفی در کارنامه کی روش

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #4207
    zsorush
    مشارکت کننده

    « روز گذشته مصاحبه‌اي انجام دادم كه برخي از آن سوء برداشت كردند. اگر به مصاحبه دقت كنيد، من هرگز نگفتم كه مسئولان فدراسيون با من همكاري نمي‌كنند، بلكه گفته‌ام به رغم علاقه و تمام همكاري‌هايي كه انجام مي‌شود ما به همكاري بيشتري نياز داريم كه اين همكاري و حمايت از تيم ملي مي‌تواند معطوف به تماشاگران، اسپانسرهاي مالي و ساير سازمانها باشد. از نظر من صعود ايران به جام جهاني اهميت زيادي دارد. من از تمام تلاشهايي كه فدراسيون براي حمايت از تيم ملي انجام داده قدرداني مي‌كنم و معتقدم ما به تعامل و حمايت بيشتري به ويژه‌ از خارج فدراسيون نياز داريم. »

    این حرفهای امروز صبح کارلوس کی روش بعد از پایان تمرینات تیم ملی و پیش از سفر به قطر بود اما جالب که بدانیم سرمربی تیم ملی دیشب در مصاحبه با ایسنا چه گفت :
     « من بعد از پنج ماه حضور در ايران با وجود تلاش‌ها و نگرش افراد حاضر در فدراسيون به ويژه رييس فدراسيون اما عملا تغيير خاصي در وضعيت پشتيباني تيم ملي نديدم. در اين شرايط كار كردن بسيار دشوار خواهد بود …فقط بهترين‌ها هستند كه به جام جهاني مي‌رسند؛ بهترين بازيكنان،‌ بهترين مربيان، بهترين تمرين‌ها، بهترين تيم‌ها، بهترين حمايت‌ها و بهترين مديران! …. فقط مي‌توانم به مسوولان فوتبال ايران هشدار دهم و به آنها بيدارباش اعلام كنم كه بحث حمايت از تيم ملي را جدي بگيرند. من اين مسايل را فقط بخاطر احساس مسووليت نسبت به تيم ايران، مطرح مي‌كنم

    کی روش عزیز در کمتر از 16 ساعت حرفهای خودش را به مدل و گونه بیشتر مربیان ایرانی تکذیب کرد و جمله ای که هزار بار از زبان مربیان داخای شنیدیم را از قول کی روش هم گوش جان سپردیم : « از حرفهای من سوء برداشت کردند !‌» البته سرمربی تیم ملی در مصاحبه دیشب خود سعی کرد با چیدن دیپلماتیک واژه ها در کنار هم به نوعی برای خود راه فرار هم باقی بگذارد . او امروز صبح گفته است که منظورش حمایت از خارج از فدراسیون بود . دیشب عباس ترابیان در رادیو تاکید کرد که « کی روش به امکانات منچستر یونایتد عادت دارد و کمی هماهنگی با امکانات ایران برایش سخت است ! »

    اگر بپذیریم که کی روش یک مربی حرفه ای است مطمئننا می داند که وظیفه پشتیبانی از تیم ملی برعهده فدراسیون آن کشور است و اگر رئیس جمهور و وزارت امورخارجه و هر نهادی بخواهد به تیم ملی کمک کند باز هم از طریق فدراسیون فوتبال اقدام می کنند ! از سوی دیگر گویا این مدل مصاحبه و تکذیب فوری و سبسطه گری در همه جای دنیا رواج دارد ! با نهایت احترامی که برای کی روش و حرفه و تخصص او قائل هستیم اولین نمره منفی را برای این سرمربی بزرگ در ذهن خود ثبت می کنیم . حتی اگر کی روش خواسته است با این حرکت به نوعی مسئولان فدراسیون را به تلاش بیشتر مجبور کند باز هم این گونه روشها از شخصیتی مثل کی روش بعید است

    نقل از تابناک

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.
به بالا بروید