انضباط فردی را در همه موارد اعمال کنید

انضباط فردی را در همه موارد اعمال کنید

انضباط فردی یعنی توانایی وادار کردن خود به انجام به موقع کارهایی که باید انجام دهید،چه خوشتان بیاید وچه نیاید.

آلبرت هبارد

انضباط فردی را در همه موارد اعمال کنید

انضباط فردی مهم ترین صفت برای موفقیت در زندگی و میلیونر شدن است.اگر بتوانید خود را وادار کنید که کارها را به موقع انجام دهید،چه خوشتان بیاید و چه نیاید،عملا موفقیت شما تضمین میشود.
کلید میلیونر شدن،داشتن دید بلند مدت همراه باتوانایی چشم پوشی از پاداش های کوتاه مدت است.انضباط فردی توانایی شماست در تعیین هدف بلند مدت رسیدن به استقلال مالی و سپس وادار کردن خود به کنترل فعالیت ها وهزینه های روزانه به طوری که فقط کارهایی راانجام دهید که دست یابی به این هدف بلند مدت را تضمین کند.

انضباط فردی مسلزم داشتن تسلط و کنترل بر خود،مسئولیت پذیری وهدفمندی فردی است.تفاوت بین افراد موفق و ناموفق این است که افراد موفق خود را به انجام کارهایی عادت داده اند که افراد نا موفق از آنها بیزارند.این کارها همان هایی هستندافراد موفق نیز از آنها بیزارند ولی به هر حال آنها را انجام می دهنددچون می دانند این هزینه موفقیت است.
افراد موفق بیشتر به نتایج مطلوب توجه می کنند.در حالی که افراد ناموفق روش های مطلوب را مد نظر قرار می دهند.افراد موفق به اعمالی دست می زنند که در جهت دست یابی به اهداف باشد.ولی اعمال افراد ناموفق در جهت رفع تنش است.افراد موفق به کارهایی که ضروری و مهم است می پردازند اما افراد نا موفق تر جیح می دهند کارهایی را انجام می دهند که راحت و لذت بخش باشد.
نکته قابل توجه این است که  هر عمل انضباطی صفات دیگر شما را نیز تقویت می کند .با اعمال هر مورد انضباط فردی،عزت نفس،احترام به خود ورضایت شخصی تان نیز بیش از بیش افزایش می یابد و هر جه بیشتر در کارهای کوچک منظبط باشید،، بیشتر می توانید انضباط لازم را برای فرصت ها،تجربه ها و چالش های بزرگ زندگی اعمال کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «انضباط فردی را در همه موارد اعمال کنید»

  1. مهرداد

    بسیار عالی ومفید فایده بود. مابلم دراین موضوعات مطلب دریافت کنم متشکرم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید