مراکز آموزشی

سایت و انجمن مدرسه ها در حال حاضر روزانه بیش از هزار بازدید کننده دارد و این فرصت مناسبی است تا این بازدید کنندگان با مرکز آموزشی شما بهتر آشنا شوند.

چنانچه شما دارای مدرسه ،  آموزشگاه یا هر نوع مرکز آموزشی می باشید میتوانید مرکز خود را در سایت مدرسه ها معرفی نمایید. مراکز بر اساس نوع فعالیت ، شهر و منطقه شهری دسته بندی می شوند تا به این وسیله کاربران و دانش آموزانی که در جستجوی مراکز آموزشی می باشند به راحتی بتوانند مرکز مورد نظر خود را پیدا نموده و استفاده نمایند.

برای معرفی مرکز آموزشی خود بهتر است اطلاعاتی از قبیل نام مرکز، نوع فعالیت آموزشی ، آدرس (همراه با منطقه شهرداری) ، شماره تماس ، آدرس وب سایت اختصاصی (در صورت وجود)  را در اختیار ما قرار دهید.

چنانچه مرکز آموزشی شما فرصت آموزش مناسبی مانند تخفیف خاص مناسبتی یا … ارائه میدهد به ما اعلام کنید تا در بخش فرصت های ویژه  نیز شما را به بازدید کنندگان سایت معرفی نماییم.

برای ارسال اطلاعات خود میتوانید از ایمیل info <at> madreseha.com استفاده نمایید و یا از قسمت نظرات در پایین همین صفحه اقدام نمایید.

سرویس معرفی مراکز کاملا رایگان می باشد و هیچ هزینه پیدا و پنهانی ندارد!

لازم به ذکر است امکان قرار دادن گزارش آگهی ، تصاویر از آموزشگاه ، بنر های تبلیغاتی و همچنین ایجاد صفحه اختصاصی ، نیز وجود دارد ، در صورت نیاز میتوانید با ما تماس بگیرید و در مورد شرایط و چگونگی انجام آن گفتگو نماییم.


17 دیدگاه دربارهٔ «مراکز آموزشی»

  1. باسلام
    مدرسه راهنمایی دخترانه هدف یکی از مدارس شهرستان چابهار می باشد که وبسایت آن به تازگی راه اندازی شده است. لطفا جهت معرفی آن لینک آنرا برروی سایت خود قرار دهید.

  2. مجتمع آموزشی فکر آفرین
    آموزش دوره های کامپیوتر ( عمومی – تخصصی ) و زبان انگلیسی
    20 متری افسریه 15 متری اول روبروی بانک مسکن
    منطقه 15 شهرداری
    http://www.fekrafarin.tk
    33828080
    09191351012
    تخفیف ویژه تا 5 / 7 / 89

    متشکرم

  3. با سلام

    دوست عزیز شرکت مهندسی طلوع در زمینه نرم افزارهایی فعالیت می کند که بیش از همه مورد استفاده مدارس و مراکز آموزشی است. با تشکر از پایگاه مفیدی که فراهم آورده اید لطفا چنانچه امکان دادن آگهی، تبلیغات و احتمالا هر نوع همکاری دیگر به جهت اطلاع رسانی برای استفاده مراکز آموزشی که نیاز به چنین نرم افزارهایی دارند از طریق سایت شما فراهم باشد شرایط آن را اعلام فرمایید.

    با تشکر

  4. مجتمع آموزشی سوده واقع در بلوار اشرفی اصفهانی-نرسیده به پل همت-خ پارک-خ عربشاهی ، در مقاطع خانه کودک-پیش دبستان-دبستان-راهنمایی – دبیرستان و پیش دانشگاهی با هدف ارتقاء سطح کیفی آموزش و توجه به مسائل تربیتی و فرهنگی و ورزشی مشغول به فعالیت است.
    بدین منظور مجتمع فرهنگی – آموزشی سوده به عنوان مدرسه زندگی، باستقرار نظام مدیریت کیفیت
    Iso 9001:2000 ، IWA2 Iso 10002:2004،Iso 10013
    و حفظ شرایط زیست محیطی و با تعهد به موارد ذیل :
    مدارس مطلوب حاصل مدیریت مطلوب و انتقال ارزش های اصلی از طریق گفتار و کردار می باشد.
    تاکید بر نوآوری ،خلاقیت ، تقویت روحیه نقادی و نقد پذیری و استفاده از فناوری اطلاعات و یادگیری مستمر و پیوسته.
    ارج نهادن به کارکنان ،دانش آموزان و اولیاء و جلب مشارکت بر مبنای صداقت آنها .
    رئوس خط مشی کیفیت را به شرح ذیل اعلام میدارد.
    افزایش رضایت مشتریان (فراگیران – اولیاء)
    ارتقاء روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و توانایی فراگیران.
    افزایش رضایت کارکنان.
    ارتقاء حضور در عرصه آموزش های بین المللی .
    تبدیل شدن به یکی از مدارس مجازی .
    ارتقاء سیستم های مدیریت کیفیت.

  5. باسلام
    مدرسه راهنمایی شهدای فرهنگیان یکی از مدارس شهرستان اسلامشهرمی باشد که وبسایت آن به تازگی راه اندازی شده است. لطفا جهت معرفی آن لینک آنرا برروی سایت خود قرار دهید.
    sh-farhangian.blogfa.com

  6. سلام لطفا اگر اطلاعاتی دارید برای ما ارسال نمایید

  7. آموزشگاه علمي آزاد ادب (نمايندگي آزمون هاي سراسري گاج در سنندج )-برگزاري كلاس هاي آموزشي كنكوري و تقويتي همراه با برنامه ريزي تحصيلي در تمام مقاطع
    آدرس : سنندج – ميدان آزادي – كوچه بانك سپه – آموزشگاه ادب (گاج )تلفن 3284201-3245894-09188707339(رشيدي)

  8. سلام لطفا نام دبیرستان رسالت را در وب سایت خود لینک کنید
    سر بزنید
    ممنون

  9. salam ageh misheh madresseh yeh hamilia neshonisho bedid to Tehran mamnoon misham.

  10. مرکز آموزشی استعداد های درخشتان دکتر شهریاری خرمدره در مهرماه1391 افتتاح گردیده و تا امروز توانسته خدمات و آموزش عالی به دانش آموزان ارایه دهد

  11. ناشناس

    مدرسه راهنمايي گشتاسب كه من يكي از دانش اموزان سوم راهنمايي ان هستم فوق العاده عالي هست و كادر اموزشي خوبي دارد مدرسه متعلق به زردشتي ها است اما مسلمانان هم اجازه ورود دارند و معلم زبان اين مدرسه هم زردشتي است اين مدرسه نياز به سايت ندارد چون مدرسه اي است كه شما ميتوانيد از طريق جستجو در ويكي پديا تاريخچه اين مدرسه را مشاهده كنيد ولازم به ذكر است كه اين مدرسه اشراف در دوران قبل از انقلاب اسلامي بوده است

  12. درود بر شما.دبستان شهید طوافی آزاد مدرسه ای کوچک با 16 نفر دانش آموز در روستای حسین زایری از توابع منطقه کاکی واقع در شهرستان دشتی استان بوشهر می باشد.لطفا جهت معرفی آن لینک آنرا برروی سایت خود قرار دهید.
    سپاسگزارم

  13. مجتمع صالحین آبادان از سال 88 کار خود را در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان شروع کرد این مجتمع در بسیاری از برنامه ها در کشور بی نظیر است
    تمامی مجتمع در 3 طبقه موکت و قالی می باشد که مساحتی به متراژ2500 متر مربع را شامل می شود تقریبا بسیاری از امور اداری آموزشی و خدماتی بدست خود دانش آموزان اداره می شود
    بر روی هیچ دربی حتی کمد جایزه ها قفلی وجود ندارد و فضایی کاملا اخلاقی حاکم است چشم انداز 6 ساله ای با محوریت تحصیل ،تهذیب و ورزش تدوین و اجرا می شود مدیر این مجتمع موفق یک روحانی جوان است حتما از تارنمای مجتمع به نشانی ensalehin.irدیدن نمایید

  14. مدرسه دبیرستان22بهمن در کرمنشاه که من دران به رشته تجربی مشغول هستم بسیارعالی میباشد

  15. فردابوک

    فروشگاه اينترنتي کتاب فردا با بيش از 100 هزار عنوان کتاب داراي کاملترين مجموعه از کتاب هاي فني و مهندسي ,حقوق,علوم انساني,مديريت,روانشناسي و… ميباشد که اماده ارائه خدمت به شما هموطنان عزيز ميباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید